Welcome...

Welcome...

Αναγνώστες

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΩΝ ΚΑΛΑΘΙΩΝ...ΣΥΝΕΧΕΙΑ..!!


Καλησπέρα..καλησπέρα..Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλες και όλους..με Υγεία..Αγάπη..Ευτυχία..και ότι άλλο εσείς επιθυμείτε..έστω και λίγο καθυστερημένα!!! Είθε ο καινούργιος χρόνος που μας ήρθε..να είναι πιο αισιόδοξος..πιο καλός..πιο ουσιαστικός..πιο φωτεινός..πιο θετικός..σε όλα τα επίπεδα..και για όλον τον κόσμο..και να φέρει στον καθένα ότι μα ότι επιθυμεί..μα πάνω από όλα..να φέρει σε όλους μας..ανθρώπους έντιμους..ειλικρινείς..και αυθεντικούς..που θα μας αγαπούν αληθινά και θα μας φέρονται έντιμα..και μόνο!!!!
Η ασυνέπειά μου με τον χρόνο.. και απέναντι στον χρόνο..είναι κοινώς γνωστή..!!! Σας είχα υποσχεθεί αναρτησούλες αν θυμάμαι καλά..λίγο πριν τα Χριστούγεννα..αλλά δυστυχώς..δεν ήμουν συνεπής στον χρόνο μου..αλλά τουλάχιστον όπως πάντα..είμαι συνεπής στον λόγο μου..!!!!
Για να μην σας κουράζω λοιπόν κι άλλο με την πολυλογία μου.. χωρίς άλλα λόγια..σας παραπέμπω στις.. από τα Χριστούγεννα φτιαγμένες δημιουργίες μου..έστω και λίγο καθυστερημένα!!!
Ελπίζω και εύχομαι να σας αρέσουν..
Τα θέματα ήταν τρία..

1. Και πάλι ο Άγιος Βασίλης..



2. Ο παιχνιδιάρης τζόκερ..




3.Το γυναικείο μπούστο..με την Βενετσιάνικη μάσκα..
                                



 Αν και πίσω υπάρχει κι άλλο έτοιμο φτιαγμένο Χριστουγεννιάτικο υλικό..νομίζω ότι μέχρι εδώ..είναι αρκετό..εώς υπερβολικό..θα έλεγα.. ότι έχει αναρτηθεί..!! Από εδώ και πέρα..θα ακολουθήσουν πια..άλλες δημιουργίες..!!!
Εγώ με την σειρά μου..να ευχηθώ σε όλους εμάς απανταχού τους καλλιτέχνες και δημιουργούς..ότι το καλύτερο..με καλές εμπνεύσεις..καλές δημιουργίες..με μεράκι..φαντασία..μα πάνω από όλα..καλή διάθεση..γιατί από εμένα πιστέψτε με..είναι κάτι που λείπει παντελώς το τελευταίο διάστημα..!!! Ελπίζω και εύχομαι..Όχι και από εσάς..!!
Επίσης..σας ευχαριστώ πραγματικά θερμά και από καρδιάς..όλες..και όλους εσάς..που μου δίνετε δύναμη..με τα πολύ όμορφα..και ενθαρρυντικά σχόλια σας..!!! Είναι τιμή για μένα!!!
Τα ξαναλέμε σύντομα..με καινούργιες αναρτησούλες..!!!
ΣΑΣ ΦΙΛΩ,.!!

4 σχόλια:

espenavarro είπε...

Te qeudaron preciosas las cestas navideñas.
Los muñecos son fantásticos, los hicistes tú?
Prodrías hacer un tutorial de esos muchos, son tan preciosos!
Feliz Año Nuevo!

syros2js είπε...

Όποτε νιώθεις την ανάγκη να μοιράζεσαι μαζί μας τα θαυματάκια που δημιουργείς, εδώ θα είμαστε, αδυναμία μουουουου!!!
Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
Μια μεγάάάλη αγκαλιά!!!
ヽ(•‿•)ノ

Χαριτίνη είπε...

MUCHAS GRACIAS ESPE!!!!!!!

Χαριτίνη είπε...

AΓAΠHMENOI MOY JΟΗΝΝΥ ΚΑΙ JOANNA ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΔΥΝΑΜΙΕΕΣ!!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΑΣ...!!! ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥΥΥΥ..!!! :)